Tek što je pala karirana zastavica na poslednju diviziju kružne trke na Ušću, gledaoci i predstavnici medija su pohitali nekih 200 metara „niz put“, u pravcu Palate Srbija, gde je vožena nova trka ubrzanja na 402 metra u okviru Šampionata Srbije! Za razliku od „krugaša“, majstori za „drag“ trke su imali prvi okršaj već u subotu, a nedeljni program je bio još i uzbudljiviji! Da stvar bude bolja, ta nedeljna trka je prvi put u istoriji ovog sporta bila direktno prenošena, pa su čak i oni koji su bili sprečeni da dođu kraj staze imali priliku da uživaju u fantastičnim okršajima.
Kao i prethodnog trkačkog vikenda, najbrojnije su bile klase 16 i 15, svim „drag“ trkačima najeftinije, ali i gledaocima vrlo interesantne. Konkretno, od svih 63 učesnika (među kojima je bilo gostiju iz BiH i Hrvatske), klasa 16 brojala je 14, a klasa 15 čak 16 učesnika, što je matematička polovine startne liste. U toj najslabijoj klasi 16 tokom oba trkačka dana najbolji biva Boždar Popović, za volanom „alfe 147“. U subotu njemu u leđa gledaju Miloš Paljković i Srđan Šiljković, dok se Zoran Glavaški drugom pozicijom u nedelju iskupio za subotnji podbačaj, a poslednji stepenik podijuma pripada Branku Durkoviću.
U klasi 15 imali smo dva potpuno različita dana- Zdravko Stojev u „opel askoni“ slavi u subotnje popodne, ispred Aleksandra Stevanovića i Marinka Prazića. Slobodan Bačvanski se u nedelju „budi“ u svojoj „opel korsi A“ i slavi ispred gosta iz BiH, Milana Točića, i još jednog domaćeg vozača, Nikole Zarića.
Kada se sve sabere i oduzme, Igor Vučković u „audiju A5“ imao je najviše razloga za zadovoljstvo na putu ka kući, jer je istoj poneo po jedan pehar za prvo i drugo mesto za klasu 14! Pazarac Semir Arifović u „mercedesu 190“ bio je za desetinku brži u subotu, dok je Milan Plavšić (opel kadet) treći. Drugi Pazarac, Refik Etemović, u „opel kadetu“, u nedelju nije imao „lek“ za Vučkovića, te je morao da se zadovolji drugim mestom, ispred Duška Pušonje (audi TT).
Nebojša Vuković (opel kadet E) i Nemanja Petošević (mercedes E55 AMG) podelili su na „ravne časti“ lovorike u klasi 13. U oba slučaja nadomak pobede, ali na kraju bez uspeha, biva Ivan Vulović, u „VW golfu VI“. Bosanac Alen Mujanović (audi A5) je na najnižem stepeniku postolja u subotu, a njegovo mesto u nedelju zauzima Nebojša Miljković (BME 335).
Sead Agić, još jedan gost iz BiH, je u subotu bio jedini takmičar klase 12, stoga i pobednik, ali se Nebojša Blagojević u svom „nisanu GTR“ pojavio na stazi u nedelju, što je bila garancija odlične trke. Popularni Zet je išao „kao metak“, pa je i zasluženo porazio još jednom odličnog Agića.
Slična sitaucija je viđena i u klasi 11, gde je Esad Došljak, u svojoj „opel korsi“ od nekih 850 KS, u oba dana slavio, mada je vizuelni pobednik nedeljne trke bio Ivan Džagić. Odlični Novosađanin je međutim „probio klasu“, na opštu radost publike, jer je potvrdom vremena došao u situaciju da on i Damir Ožegović, u tom „monstruoznom“ projektu „fićobusa“, gde na svakoj osovini „spava“ po jedan agregat od 1.300 kubika iz „suzukija hajabuse“, odlučuju o apsolutnom pobedniku. Na radost mnogobrojne publike i Ožegović i Džagićmunjevito reaguju, tokom cele staze su poravnati, a situacija je slična i u cilju! U publici nastaje tajac, čekaju se zvanični rezultati, a onda sledi erupcija oduševljenja u timu Damira Ožegovića- 10, 694 je njegovo vreme vožnje! Odmah potom slede i uzdasi i neverica, jer je sjajni Džagić svega tri hiljaditinke sporiji!!!
Ovakakv rasplet je ujedno i najbolja pozivnica za veliko finale sezone u Bataujnici, predviđeno za 8. oktobar. Kako sada stvari stoje ta trka gotovo izvesno ide, naravno ponovo u organizaciji SAKSS- a.