Evropski žestoki ritam viđen je na novobeogradskoj strani Ušća na uličnoj stazi na kojoj su voženi kvalifikacioni treninzi za kružnu auto trku koja se boduje za Centralnoevropsku zonu CEZ, šampionat Srbije i kup takmičenja.
Trke su na repertoaru u nedelju 27. avgusta sa startom tačno u podne, a ako je suditi o istim na osnovu zvaničnih treninga, razlog je više da svi koji mogu, prošetaju do ušća Save i Dunav i uživaju u spektaklu, sa akcentom da će po svemu sudeći Zoran Kastartović Kastro doći u posed titule CEZ šampion u klasi D 4 2000 u renou klio vlastite izvedbe.
Vreli sunčan dan finalnog vikenda avgusta dodatno su zagrejali takmičari u svih pet divizija, kako gosti iz BiH, tako i domaći takmičari. Tokom prvog i drugog zvaničnog treninga za startne pozicje na nedeljnoj trci sve je prštalo na stazi. Bilo je i neizostavnih kvarova sa zaustavljanjem na idealnoj putanji, ali je uigrana ekipa sa direktorom takmičenja na čelu i vrlim vozačem vozila sigurnosti sve rešavala u tili čas.
U najjačoj diviziji sa prvog startnog mesta krenuće Darko Božilović reklo bi se sasvim zasluženo. Sa pozicije dva sa zaostakom od 133 hiljaditih delova sekunde startovaće Nemanja Milovanović,a iz drugog reda sa pozicije tri njegov stariji brat Mirko Milovanović. Aleksi Radojkoviću pripada pozicija četiri, a već pomenutom Kastartoviću treći startni red i pozicija pet. Valja naglasiti da popularni Kastro nije vozio prvi, već samo drugi trening i to samo šest krugova,
Više nego zanimljiva će biti divizija sastavljena od klasa tri, četiri i pet. Propusna moć staze je 22 automobila, a pomenutij taman toliko i ima. Prilično izjednačini u svakoj od klasa biće više nego zanimljivi za gledanje, jer će biti potpuno neizvestno i napeto do poslednjeg kruga, koja će trojica do pobedničkog podijuma.
Hibrid je priča za sebe i oni sasvim sigurno obećavaju ozbiljno, napeto i vrlo zanimljivo trkanje od starta do cilja. Prvo vreme u vlasništvu je Dušana Nastasijevića, 65 stotih delova sekunde kasni Časlav Tošić, a na poziciji tri je Viktor Davidovski.
Nali N je opet mustar za sebe, a ako ćemo nagalsiti da su se isti trkali još tokom kvalifikacija, to će biti razlog više za neodlučne na u nedleju dođu na Ušće i uživaju škripi guma, mirisu benzina i obilju adrenalina. Najbrži tokom dva treninga bio je Marko Marić, nešto manje od sekinde sporiji je bio Nikola Lazarević, dok je treće vreme ostvario David Stojković.
Fiće pak ili bude buru emocija i kez oko glave ili prosto služe kao predah kod drugih. U Kupu 1 najbrži je bio Marko Pavlovića, odnosno u Kupu 2 Nikola Ekmeščić