Brdska trka na Avali, koja je bodovana za Centralnoevropsku zonu, Šampionat Srbije i Kup Srbije za „fiće“, tokom dve viđene vožnje imala je dva potpuno suprotna izdanja! Koliko god je prva vožnja donela incidente i probleme organizatorima, toliko je druga protekla bez ijednog problema i zastoja. Pobednik dana je Crnogorac Luka Špadijer, koji je u prototipu „global GT“ s motorom iz „suzukija GSX- R“ ubedljivo slavio u generalnom plasmanu i CEZ konkurenciji.
Sve je krenulo po planu i programu počev od obaveznog brifinga direktora trke sa svih 50 takmičarima, do dolaska na start. Samo je pet trkača uspelo da od starta do cilja dođe bez greške i onda je Nikola Jović izleteo posle čega je nastao gotovo jednočasovni prekid. Taman kada su se stekli uslovi da se nastavi takmičenje, pošto je Jović posle ozbiljne intervencije vatrogasaca isčupan iz dobrano uništenog automobila i prevežen na obavezni lekarski pregled, naredni takmičar Goran Kapičić je izleteo u čuvenoj prvoj desnoj krivini i onda sledi novi zastoj. Ozbiljna vrućina nije sprečila ekipu iz organizacije da maksimalno brzo reaguje i omogući nastavak trke, ali je zato publika poželela da krene kući. E, onda akcija sa njima, pa još nekoliko izletanja sa prevrtanjem i okretanjem, na sreću bez posledica po vozače, uslovili su da se prva vožnja završi van svih očekivanja. Da li poučeni iskustvom šta se desilo njihovim kolegama u prvoj, preostala družina od 42 takmičara u drugoj vožnji demosntrirala je kako može protiv štoperice i bez okretanja, ako se izuzme Luka Kotorčević, koji je kod spomenika ruskim pilotima ima bliski susret sa bankinom, koji ga je koštao polomljene felne.
Vredni pomena su mnogi momci koji su pokazali veštinu, drugim rečima umeće kako se kontroliše tačnije upravlja trkačkom spravom. Kojim god redom da počnemo nećemo pogrešiti- u klasi „mali N“ je slavio Miloš Paunović. I pored zaostatka od 39 hiljaditinki za Markom Marićem nakon prve vožnje, Paunović je u drugoj napravio bolje vreme, dovoljno za pobedu.
Sličan scenario viđen je i u „hibridu“. Pošto je konačno ispeo da složi svoju trkačku spravu, Branimir Cvetić je slavio na kraju dana, iako je posle prve vožnje bio treći. U zbiru je Cvetić samo 185 hiljaditih delova sekunde brži od Jovana Lazarevića, a malo iznenađenje priređuje Aleksandar Nenadović, koji na svom debiju u ovoj klasi stiže do podijuma, i to u pozajmljenom automobilu!
U klasi III Dragan Gagi Filipović je u prvoj vožnji stekao dragocenu prednost tako da je drugu odradio rutinski, pobedivši ispred Vuka Radenkovića u klasi, došavši i do visokom četvrtom mesta u domaćem generalnom plasmanu. Aleksandar Vidosavljević Bobo je posle pauze od tri i po godine objasnio je kako se vlada „jugom 1.4“ u klasi IV, pobravši aplauze neverovatno brojne publike. Doktor Dejan Ilić Dženinks je pak još jednom objasnio kako se vozi iz ljubavi.
Klasa V pripala je Urošu Brkiću, a „šestica“ Mariju Zahiroviću potpuno zasluženo. „Sedmicu“ je obeležio Stefan Nešić, a u „osmici“ je briljirao Aleksa Radojković koji je ujedno osvojio prvo mesto u generalnom plasamnu za šampionat Srbije.
U Kupu I „fića“ najbolji je bio Marko Pavlović, odnosno u II Nikola Ekmeščić, a sve detaljne rezultate možete pogledati na sekciji sajta posvećenoj brdskoj trci Avala.
Posebne pohvale idu celoj organizaciji, SAKSS-u, AMSS- u i Gradu Beogradu za obezbeđen direktno prenos, prvi u istoriji brdskih trka! Posle spektakla na Ušću, ovo je bio prvi slučaj da se neko odvažio da direktno prenosi izazovnu disciplinu kakve su brdske trke.