Posle Bahreina, omiljena nam melodija „Bože pravde“ odjekivala je i na austrijskoj pisti Salcburgring. Na mestu gde je prošle godine imao žestok udes, koji ga je umalo koštao nastavka sezone posle uništenog „seat leona“, Dušana Borković je sada zabeležio svoj drugi trijumf sezone u TCR seriji! Vozač NIS Petrol rejsing tima je perfektno odradio kvalifikacije, gde je samo 71 hiljaditinka nedostajala da se nađe na mestu osvajača prve startne pozicije! Ovako, vižljasti Pančevac je znao da će dobar start i eventualni prolazak kroz prvu šikanu ispred Mata Homole biti ključ za otvaranje vrata pobede. Rečeno- učinjeno! Borković je perfektno krenuo, gotovo u milisekund s gašenjem startne signalizacije. Do prve krivine plan je ispunjen, Mato Homola je ostao iza, a naš as sigurno trijumfuje, iako je stečenu prednost na stazi dva puta „poništavao“ izlazak vozila bezbednosti. Prvi put je to bilo zbog kontakta Endea i našeg Vesnića. U borbi za 19. poziciju, Amerikanac je neoprezno udario Milovana Vesnića na kočenju za prvu šikanu, pa je crno- crveni „audi RS 3 LMS“ završio u pesku kraj staze. Zato je na stazu izašlo vozilo bezbednosti, a u nastavku smo videli pravu majstoriju visokog Pančevca- Homola je u „ozloglašenoj“ Farerlager krivini napao, gotovo prešao u vođstvo, ali na kočenju sjajni Borković zauzima bolju putanju, polako se „ispušta“ ka spoljnoj ivici staze, pa je Slovak prinuđen da popusti gas. U toj gužvi je morao da popusti i Komini, Švajcarac je tražio priliku za prolaz napred, ali je zbog kočenja Homole i ekscentrični Komini morao da popusti. Popularni Duca je ponovo stekao prednost koju je iskusno održavao, sve do novog prekida, uzrokovanog izletanjem Žan Karl Verneja. Pošto su do kraja trke ostala samo dva kruga, direkcija je istakla crvene zastave, što je bio znak za veliko slavlje u garaži GE fors tima i italijanske tjunerske kućeRomeo Feraris, koja razvija „alfu đulijetu TCR“.
Kao i nakon subotnjeg dana, koliko je razloga za zadovoljstvo bilo u Borkovićevom taboru, toliko je sumorno bilo u garaži Vesnić tima. Iako je dobro startovao trku, as iz Gorjana je izgubio tri pozicije zbog problema sa podešavanjem oslanjanja. Želju da mirno trku privede kraju pokvario je potpuno infantilni Dankan Ende. Amerikanac je na kočenju udario Vesnić, poslevši ga u šjunak kraj staze, dokazavši još jednom da mu nije mesto među ozbiljnim vozačima TCR serije.
Vesnić tim je tražio (i dobio) neutralizaciju „parc- ferme“ pravila u nastojanju da osposobi automobil za drugu trku, ali previše šljunka u podvozju i motornom prostoru „audija RS 3 LMS“ bilo je nemoguće očistiti, tako da je Vesnić bio primoran da ostane u garaži i odatle odgleda drugu trku.
Za razliku od njega, Dušan Borković je krenuo u novih 15 krugova sa osme startne pozicije. Ponovo je Borković startovao poput rakete, napao sedmoplasiranog Oriolu, ali je celu stvar pokvario gost na ovom vikendu, lokalni trkač Tomas Jeger, udarivši u sred šikane našeg asa, samo sekund pošto je kardinalno pogrešio na ulasku u šikanu. Vižljasti Pančevac je izleteo na kratko, ali se vratio na stazu, na poziciju 10. U naredna tri kruga se popularni Duca borio protiv dve „opel astre“, Homole i Tomasa Jegera, a onda u čuvenoj 9. krivini šestog kruga greši i izleće, pošto je prethodno stradala poluosovina na njegovoj „alfi đulijeti“.
Bez obzira na sve, Borković napušta Austriju ipak zadovoljan, jer se trenutno nalazi na petom mestu generalnog plasmana, sa 82 osvojena boda. Već za sedam dana u Mađarskoj imaće priliku da popravi bodovni, a nadamo se i pobednički saldo. S druge strane, Milovan Vesnić pokušati da izbori dobar rezultat na stazi na kojoj je mnogo puta slavio u okviru CEZ šampionata, u šta ne sumnjamo, jer je poznato da Vesnić brzo uči, pogotovo na svojim greškama. Ekipa SAT revije će biti na licu mesta da isprati nadamo se uspešan vikend naših asova na Hungaroringu.
“Ponosan sam i presrećan što sam još jednom uspeo da predstavim Srbiju u najboljem svetlu. Ne mogu rečima da opišem čast i osećanja kada sam slušao srpsku himnu i ovde u Austriji. Nadao sam se da ću i u drugoj trci moći do bodova, ali nažalost, nije moglo. Uprkos svemu, odlazim srećan na sledeći vikend u Mađarsku. Hvala mom timu i svim navijačima koji su bili uz mene i ovog puta”, rekao je Borković posle pobede.
"Utvrdili smo da, osim šljunka u prostoru oko kaiševa koji nije lako rešiv, imamo oštećenje zadnje viljuške. U prvoj trci smo promenili setap u odnosu na sve koje smo isprobali do tog trenutka. Nije ispalo najbolje, ali su onda krenuli i drugi problemi. Prvo sam pokvario podešavanje kad sam malo tvrđe ušao u šikanu i poremetio trap. Automobil je počeo da prikazuje i upozorenja o temperaturi, Haf me pritiskao i shvatio sam da ne mogu da ga zadržim iza sebe. Posle je sve krenulo nizbrdo. Bolje da sam ušao u boks i pokušao sa ekipom da podesim auto za drugu trku nego što sam sačekao da mi Ende presudi. Od ljudi iz podrške VW grupe saznali smo da su uradili unapređenja za kočnice i zadnje amortizere. Nadam se da ćemo uspeti da to nabavimo i pokušamo da ih primenimo u Mađarskoj", izjavio je Vesnić.