Prvi od dva dana premijernog takmičenja na kružnim stazama Sportskog auto karting saveza Srbije, u organizaciji KV rejsing tima, koji je održan na Beranovcu nadomak Kraljeva obeležili žestoki dueli u svim divizijama. Najbrojnija je bila divizija jedan, sastavljena od šest klasa, koja je bila dodatno zanimljiva za sasvim pristojan broj posmatrača, imajući u vidu činjenicu da pomneuti nemaju razvijuenu naviku da subotom dolaze da gledaju trke. Najbrojnija je bila klasa tri, gde je najbrži bio Dragan Filipović, takmičar XM rejisng tima, koji se posle pauze od godinu i po dana vratio u „sedlo“ i odmah pokazao da su mu u klubu sa punim pravom poklonili poverenje.
U istoj diviziji, u klasi IX 2000 SP na vrlo volšeban način slavio je Darko Božilović, zahvaljujući činjenici da su u finalnom krugu Dragan Stojković i Aleksandar Tošić, tri krivine pre kraja, usled kontakta završili pored staze. Božilović je kao vodeći ušao u finalni krug, s menjačem zaglavljenim u brzini, rukovođen idejom „važno je stići do cilja“ i pored činjenice da su ga takmaci prestigli, odmah posle startno ciljnog pravca. Ispostavilo se da se upornost uvek isplati na kraju!
Pored već proverenih majstora volana u klasi III, odličnim nastupom pažnju publike privukao je debitant na kružnim satazama Stefan Stojanović, koji tokom kvalifikacija imao mali peh, ali to ga nije omelo da u pauzi osposobi auto i u ozbiljnoj gužvi u diviziji tokom trke, perfektno odradi 10 krugova. Radmila Vojnovića i Srđana Jevtića svakako valja pomenuti, ali i momke koji su morali da odustanu zbog tehničkih problema, poput Mirka Deretića, Danijela Panića i Dragoljuba Arsića.
U klasi VIII trijumfovao je Aleksa Radojković, ispred Aleksandra Marinkovića, i to je jedini dvojac te klase. Nemanja Milovanović je osam krugova pre kraja trke otišao u boks, jer je još tokom kvalifikacija ustanovio da nema pravi prenos u menjaču za Beranovac. Kako je već prebogat sa iskustvom kada je menjač u pitanju, mnogo je manja šteta (čitaj jeftinije) da prevremeno završi dupli takmičarski vikend nego da sakuplja delove po stazi.
Nenad Savić nije imao dostojnog takmaca u klasi IV, yapočevši odbranu titule ubedljivom pobedom, ispred Vukašinovića i Lukića, koji je uspeo da osposobi i sebe i trkački automobil nakon udesa na brdskoj trci u Novom Pazaru.
U Hibridu uzbuđenja na pretek, kao i uvek! Sa starta je krenulo 20 naoštrenih vozača, spremnih da se do poslednje kapi benzina bore za pobednički podijum. Posle dosta preticanja i smenjivanja na čelu kolone, u samom finišu više sreće imao je Viktor Davidovski i shodno tome prvi je prošao kroz cilj. Za utehu drugoplasiranom Časlavu Tošiću ostaje činjenica da je dobar deo trke i vodio kolonu. Vredan hvale je i Jovan Lazervić koji se žestoko borio i na kraju se domogao trećeg stepenika na pobedničkom postolju u automobilu koji nije baš u potpunosti uspevao da odgovori zahtevima momka iz Kraljeva. Jedini veći incident imao je Risto Vukov, koji je imao prilično veliki udes na početku popularnog „spusta“, u kojem je na sreću stradao samo njegov automobil.
U najslabijoj klasi „mali N“ velika gužva vladala je kao po pravilu. Više od 20 manje više golobradih momaka vozilo se na branik od starta do cilja sa sve neizostavnim izletanjima, na sreću bez posledica, uvek u nameri da se prestigne konkurent ispred. U takvom nekom naletu, pored staze završio je i Mladen Simeunović koji je debitovao u klasi. Posle 12 krugova, sasvim zasluženo slavio je Đorđe Ristić. Iskusni Čačani Đurović je drugi, a na podijumu se našao i Paunović, prvi put u karijeri.