Pretposlednja trka Nacionalnog i Otvorenog šampionata Srbije, koja se takođje boduje i za Centralnoevropsku zonu, okupila je na potpuno renoviranoj stazi na beogradskoj Avali čak 51 takmicara. Grad Beograd je nesebično pomogao u pripremi staze i infrastrukture organizatoru, Sportskom auto i karting savezu Srbije, pa su subotnji treninzi protekli u najboljem redu. Osim jednog izletanja i prevrtanja Marka Vukašinoviča, koji grozničavo radi tokom noći kako bi osposobio automobil za nedelju i borbu za titulu, nije bilo nikakvih većih problema.
Najbolje vreme nakon dve vožnje imao je Vasilije Jakšić u "micubiši lanseru EVO IX", pošto je Crnogorac bio brži od Alekse Radojkovića u " hondi sivik E1" i sjajnog Ivana Mandića u "renou klio" grupe N. Popularno Cima je nadmašio Aleksandra Vidosavljevića u "pežou 106 E1"i odličnog Uroša Brkića u " VW polo S2000" . Slovak Peter Ambruz u "micubisi lanseru EVO IX" bio je prilicno rezervisan, obraćajući više pažnje na upoznavanje staze nego na rezultat. Izuzetno atraktivan bio je i Balša Spadijer, u jednom prototipu "zastava 750" s motorom od "suzukija GSX-R" .
Što se domaćih takmičarau dve klase "jugica" tiče, u klasi "mali N" najbrži je bio Bojan Jovanović, u klasi "hibrid" najbolje vreme ima Miloš Paunović.
Nedeljna trka počinje u 12:00, kada je na programu prva od dve predviđene vožnje.