I pored snežnih padavina koje su dovele u pitanje održavanje premijerne trke CEZ šampionata, naši automobilisti i njihove kolege iz zemalja članica Centralnoevropske zone našli su se na pisti Hungaroring u vikendu 22. i 23. aprila, pošto su se organizatori ipak nekako izborili sa nanosima snega (!?) koji je na opšte iznenađenje zatrpao stazu kraj seoceta Mođorod.
Uprkos izostanku Nemanje Milovanovića, Srbija je u klasi atmosferskih motora zapremine do 2.000 kubika (D4-2000) imala sjajnog predstavnika u Zoranu Katratoviću. U modifikaovanom i unapređenom „reno kliju ST“, popularni Kastro je zabeležio potpuni uspeh- osvajanje najbolje startner pozicije i pobeda u obe trke vikenda! Istini za volju, Kastratović je, nakon ubedljive subotnje, „na mala vrata“ došao do nedeljne pobede. Posle nešto lošijeg starta, beogradski as dao se u poteru za rivalima, i baš u momentima kada je sustizao lidera Mandelika, počeo je da ostaje bez goriva! Naš predstavnik se nekako „dovukao“ do cilja, osvojivši drugo mesto, koje je kasnije preinačeno u prvo, pošto je „lotus“ češkog vozača bio čak 100 kilograma lakši od propisanog minimuma!
Drugi deo srpske ekspedicije činili su Milovan Vesnić i Rudolf Pešović, predstavnici Vesnić, odnosno GM rejsing tima. Trka u Mađarskoj bila je izuzetna prilika da se vozači upoznaju sa novim „audijem RS 3 LMS“ po TCR specifikaciji, pošto je raniji test u Slovačkoj propao zbog očajnog vremena.
Rudi Pešović se kući vraća s dva pehara osvojena za drugo mesto u obe trke, pošto je mladi Mađar Jedlocki oba puta slavio, iako je naš vozač sa starta poveo obe trke. Pešović je sasvim zadovoljan učinjenim, pogotovo što za Milanovčanina sledi period prilagođavanja posle prelaska iz „BMW“- a, jer se novi Audi sasvim drugačije ponaša i vozi.
Iskusni Milovan Vesnić je bio prijavljen za trku izdržljivosti u paru s Poljakom Jakubom Višomirskim, ali mešoviti dubl nije imao ozbiljnijeg posla na stazi, pošto su se u trci našla samo tri automobila iz klase. Bez obzira na to, Vesnić je dobio priliku da u relnim trkačkim uslovima upozna bolje novi automobil i proba različita rešenja pred nove izazove koje ga očekuju u TCR Evropa seriji. Pre toga će ekipa iz Gorjana verovatno voziti i sledeću rundu CEZ zone, na Red Bul ring pisti u Austriji, 20 i 21. maja.