Užice spremno dočekuje jubilarni 50. Srbija reli, i sa organizacione, ali i sa strane takmičara koji su već počeli da pristižu. Veliki deo njih iskoristio je taj 21. septembar za upoznavanje staza, pa su , kako je predviđeno Pravilnikom takmičenja, organizovana po dva prolaza brzincima. Dodatne informacije za publiku koja se već odavno „zagreva“ u užičkom kraju date su i na press konferenciji održanoj u Svečanoj sali Gradske kuće Užice.
Branislav Pijević je, ispred organizatora, AMSS i Sportskog i auto karting saveza Srbije, uz zahvalnost na susretljivosti gradu Užicu, Policijskoj upravi Užice, kao i firmi „Niskogradnja“ koja je ovih dana radila na popunjavanju udaranih rupa na stazama, rekao „da je jubilej, sam po sebi vredan pažnje jer samo održavanje autosportske tradicije već pola veka znači da u nama živi duh sporta i duh takmičenja, a da Srbija, makar po interesovanju za ovakve manifestacije, ne zaostaje iza svojih suseda sa kojima su nekada zajedno vožene trase YU relija“.
Najavivši događanja narednih dana, Pijević je podsetio da je ceremonijalni start u petak 22. septembra u 20:01 časova na Trgu partizana, ali da će svi takmičari već u 18 časova biti u centru grada, tako da i građani, druženjem sa vozačima, mogu malo bolje da upoznaju draži relija. Narednog dana, 23. septembra, prvi startuje SS Lokva u 9:39 časova, da bi potom usledili SS Duboko u 10:07, potom Lokva 2 u 11:45, Duboko 2 u 12:13, i na kraju Golden 1 i Golden 2 u 14: 41, odnosno u 16:54. U nedelju, 24. septembra, voze se specijalni ispiti Duboko u 9:49 i 12:30 i Golden u 10:22 i 13:03.
Za učešće na reliju prijavilo se 38 posada, od kojih su 15 stranih, iz Bugarske, Turske i Slovenije. Ono što publiku posebno raduje su i dva atraktivna R5 automobila, „pežo 208“, i „ford fiestu“, potom četiri „micubišija Evo IX“, i uz „reno klio“ Vladice Rabrenovića u RC3 klasi naći će se i „citroen C3“ sa bugarskom posadom koju predvodi Isaev. Ovo, kako je Pijević naglasio „ obećava vrhunsko uživanje za publiku, kao i dodatni adrenalin u takmičarskim timovima“.
Doajen relija, Vladica Rabrenović, podsetio je da „ovaj reli vozi od 1997. godine“ , što znači i da je njegova karijera obeležena i tradicijom YU, odnosno Srbija relija. Iako poznaje staze, Rabrenović i njegov dugogodišnji suvozač Piter Henel, ponovo su obišli, kako je rekao „već poznate staze, a plasman će biti neizvestan jer dolaze Turci u dobrim automobilima“.
Dejan Krčevinac, u ulozi domaćina, ove godine nastupa za Užice reli tim i tokom sezone nije imao sreće da osvoji jedan od pehara, ali mu Srbija reli pruža priliku za novi test i sebe kao vozača i auta koji je već spreman. Njegova očekivanje idu u pravcu „dobrih prolaza, najboljih mogućih vremena, zavisno od mogućnosti auta, bez obzira što nije stavljen novi menjač, jer je stigao malo kasno, a bio preveliki rizik da se ugradi i pođe s njim bez prethodnih test vožnji“.
Da Užičani vole reli i poštuju sportiste , potvrdio je i Rabrenović svojim impresijama sa terena, budući da je, požurivši sa jednog od brzinaca na zakazanu press konferenciju naleteo na kamen i probušio karter na autu. U pomoć mu je pritekao jedan od lokalnih žitelja, koji im je, čuvši u čemu je problem, dao ključeve od svog džipa da stignu od grada, i rekao da će karter na autu biti zamenjen dok se ne vrate sa press konferencije.
Za kraj, organizator je ,uz poziv publici da izađe da podrži reliste, skrenuo pažnju da se moraju poštovati mere bezbedosti i upustva redara i ljudi iz organizacije, u interesu i održavanja takmičenja, bezbednosti i učesnika i svakog od gledalaca lično.