„3.Zlatiborski reli 2017“ se vozi sutra i prekostutra, a lista prijavljenih posada se ne razlikuje mnogo od one za reli koji je održan ranije ove godie u Vrnjačkoj Banji. Na listi se nalazi sedamnaest posada, koje su raspoređene u četiri različite klase, plus automobili koji se boduju samo za generalni plasman. Ovog puta na reliju će učestvovati isključivo domaće posade.
Krenućemo od najjače klase, automobila koji se boduju samo za generalni plasman. Vladica Rabrenović i Peter Henel iz ASK WRR tima, kao favoriti poneće broj jedan na vratima njhovog Reno Klia R3. Staniša Lazarac i Branislav Pjević su prijavljeni sa Micubiši Lanserom evo VIII, na kom je nadamo se saniran kvar sa predhodnog relija. Treća posada u borbi za generalni je domaća, Dejan Krčevinac i Predrag Stojkanović u Reno Kliu Vilijams čekaće svoju priliku.
Konkurencija u klasi IV (2000 N) je čini se nikad jača. Željko Milutinovič i Aleksandar Petričević iz ASK Rid Sporta u Reno Kliu N3, su pokazali u Vrnjačkoj Banji da se na njih može ozbiljno računati kada je u pitanju plasman u klasi, ali i u generalnom poredku, jer su odustali sa vodeće pozicije. Aleksandar Dučić i Dejan Golić iz WRR-a će dati sve od sebe da se umešaju u pobedu u klasi, a njihov vrhunski pripremljen Klio N3 je spreman za sve izazove na zlatiborskim stazama. Svoju šansu čekaće i Nikola i Branisav Jović u Pežou 206 RC, koji se još uvek uvozavaju i usavršavaju svoj automobil. Nenad Vićentić za ovaj reli ima novog suvozača, Tamaru Radosavljević i svakao su spremni za revanš Dučiću.
Konkurencija u klasi IV (2000 N) je čini se nikad jača. Željko Milutinovič i Aleksandar Petričević iz ASK Rid Sporta u Reno Kliu N3, su pokazali u Vrnjačkoj Banji da se na njih može ozbiljno računati kada je u pitanju plasman u klasi, ali i u generalnom poredku, jer su odustali sa vodeće pozicije. Aleksandar Dučić i Dejan Golić iz WRR-a će dati sve od sebe da se umešaju u pobedu u klasi, a njihov vrhunski pripremljen Klio N3 je spreman za sve izazove na zlatiborskim stazama. Svoju šansu čekaće i Nikola i Branisav Jović u Pežou 206 RC, koji se još uvek uvozavaju i usavršavaju svoj automobil. Nenad Vićentić za ovaj reli ima novog suvozača, Tamaru Radosavljević i svakao su spremni za revanš Dučiću.
U klasi III (1600 N/A) imamo dve posade, obe iz kluba ''Racing Tribe''. Branko Dukić i Borko Turudić u poznatom Sitroen Saksu, a tu su i Uroš Simić / Igor Kadić u Pežou 106, sada u verziji kit kar sa 1.6 motorom.
Klasa II će imati svoju trku. Tomo Nikitović i Petar Milanović iz ASU ''UE'' će da brane dobar rezulat, za vrat im dišu Goran Rabasović i Milan Janjić iz ASK Rid Sporta u Pežou 205 1,3 Gr. A. Luka Kotorčević i Dejan Pejić će vrebati svoju prilku u Pežou 106 N.
Klasa I će brojati solidan broj posada, za razliku od prvog relija. Zoran Milisavljević i Vlada Kostić sada dolaze potpuno spremni, Predrag Stefanović i Aleksandar Nenadović će želeti da isprave grešku, a u celu borbu će da se umeša i posada Lazar Blagojević / Marko Milanović. Aleksandar Marković iz Valjeva vozi prvi put ove sezone u novom automobilu. Zoran Šolajić i Igor Đukanović su i ovoga puta sprečeni zbog poslovnih obaveza da se nađu na startu, pa možemo očekivati da ih vidimo na idućem reliju. Lista prijavljenih posada!
Klasa II će imati svoju trku. Tomo Nikitović i Petar Milanović iz ASU ''UE'' će da brane dobar rezulat, za vrat im dišu Goran Rabasović i Milan Janjić iz ASK Rid Sporta u Pežou 205 1,3 Gr. A. Luka Kotorčević i Dejan Pejić će vrebati svoju prilku u Pežou 106 N.
Klasa I će brojati solidan broj posada, za razliku od prvog relija. Zoran Milisavljević i Vlada Kostić sada dolaze potpuno spremni, Predrag Stefanović i Aleksandar Nenadović će želeti da isprave grešku, a u celu borbu će da se umeša i posada Lazar Blagojević / Marko Milanović. Aleksandar Marković iz Valjeva vozi prvi put ove sezone u novom automobilu. Zoran Šolajić i Igor Đukanović su i ovoga puta sprečeni zbog poslovnih obaveza da se nađu na startu, pa možemo očekivati da ih vidimo na idućem reliju. Lista prijavljenih posada!
info:RallyMagazinTeam