MM power | Sportski auto i karting savez Srbije

MM power


Nenad Vićentić, Goran Živanović, Branislav Pijević i Igor Marković su 9. novembra 2010. godine osnovali klub „MM power“. U nazivu mlade i ambiciozne ekipe nalazio se pokretački slogan Mirka Martinovića, rasnog reliste i jednog od najboljih automobilista tada Jugoslavije, a potom i Srbije i Crne Gore, koji je tragično izgubio život tokom „Yu relija“ 2003. godine.

Godinama je pomenuti kvartet sportista pripremao omaž svom kolegi i prijatelju, a onda je konačno zaživeo klub imena „MM power“. Od tog novembra 2010. godine počinje život jedan od kasnije najuticajnijih klubova, s velikim brojem takmičara, funkcionera i članova. U narednih pet sezona uzastopno klub je „nosio“ gotovo kompletan šampionat države u reliju, tradicionalno organizujući i „Beogradski reli- Trofej Mirko Martinović“, na kojem su učestvovala i mnoga evropski poznata imena, poput Kruma Dončeva (inače velikog prijatelja kluba), Zoltana Bešenjija, Jure Šebalja i drugih relista.

Ostaće upamćeno da je 2013. godine „MM power“ prvi organizovao jedno takmičenje u bilo kom sportu na teritoriji Srbije, koje se bodovalo i za Šampionat Hrvatske! Pored toga, njegovi sportski radnici godinama unazad, zajedno sa „Užice reli timom“ uspešno priređuju organizaciono- tehnički deo Srbija relija, a tako će biti i za jubilarno, 50. izdanje našeg najznačajnijeg i najvećeg automobilskog takmičenja.

Što se sportske strane tiče, „MM power“ dao je nebrojeno mnogo šampiona, ne samo na reliju, već i na kružnim i brdskim trkama. Ipak, najuspešnija sezona bila je 2012. kada je osvojena klupska titula u reliju, u tek trećoj sezoni postojanja. U timu se ponose i činjenicom da su u „reli orbitu“ izbacili i dve sjajne dame, posadu Jovana Jovanović- Nataša Tunguz. Jovana je te 2012. godine bila vicešampion u klasi 1.400 kubika, stekavši veliku popularnost i mnoge navijače i na relijima u Hrvatskoj, Bugarskoj, BiH i drugim zemljama okruženja. Isto važi i za Natašu Tunguz, a koliko se ozbiljno ulagalo u njihov razvoj, govori i podatak da je Tunguzova u sezoni 2016 postala šampion među suvozačima u generalnom plasmanu!

U poslednje dve sezone klub se više bazirao na razvoj sudijskog i funkcionerskog kadra, a od 2017. ambicije ponovo rastu. Pored učešća na domaćim stazama, uz pomoć novog sponzora, kompanije FAM Kruuševac, mladi evropski šampion na brdskim stazama, Nikola Miljković, trebalo bi da brani boje kluba na pistama ETCC serije u novom „seat leonu TCR“. Što se organizacionog dela tiče, finansijski konsolidovana ekipa ponovo priprema veliki povratak u organizaciji „Beogradskog relija- Trofeja Mirko Martinović“, čije se ime, dela i sve ono učinjeno za domaći reli ne zaboravlja!