Početkom 2005. godine, u Beogradu je formiran novi reli tim, pod nazivom "XM racing team", oko kojeg su okupljena poznata i priznata imena reli sporta u našoj zemlji, a sve u cilju stvaranja ekipe koja Ìe u budućnosti igrati značajnu ulogu na domaćoj, ali i evropskoj reli sceni.
"XM racing team" je u 2005. ušao sa tri posade, koje su predvodili Srđan Višnjic i Todor Stamenković.
Kao najiskusniji, Višnjić je vozio "sitroen ksaru" u klasi N3 do 2000 kubika, a Stamenković "pežo 106", u klasi do 1400 kubika, grupa A. Svi pomenuti asovi imaju visok rejting u domaćem auto sportu, a zbog ljudskih i sportskih osobina obojica spadaju u red omiljenih asova i kod velikog broja navijača.
Najbolja potvrda kvaliteta je i titula u klasi za 2005. godinu, kad je Višnjić ubedljivo nadmašio sve konkurente. Uostalom, o Višnjićevim mogućnostima dovoljno govori i pobeda u klasi na austrijskom Lajben reliju, i to u prvom svom učešću, i titule prvaka SCG 2003, 2005, 2006 i prvaka Srbije 2007. Za ova tri vezana trijumfa, popularni Buda zaslužuje i specijalno priznanje, Zlatnu kacigu. Pre no što je “okačio kacigu o klin”, Višnjić se “ispisao” još jednom šampionskom titulom, osvojenom 2008. godine, takođe ostavši veran proverenom modelu “renault clio RS”, u kojem je proveo najveći deo svoje bogate trkačke karijere.
Pored brojnih domaćih priznanja, s međunarodne scene beleži se i naslov Jadransko-balkanskog šampiona iz 2002, u konkurenciji posada iz Italije, Bugarske, SCG i Turske, zatim rekordi staza i mnoštvo pobeda u domaćem prvenstvu.
Todor Stamenković je u 2004, 2005 i 2006. stigao do titule šampiona u klasi do 1400 kubika, grupa A, i ostvario cilj osvajanjem Zlatne kacige, najvišeg priznanja u domaćem auto-sportu, koje se dobija za tri uzastopno osvojene titule, ili pet pojedinačnih.
U narednim sezonama, nakon povlačenja Višnjića i Stamenkovića, boje kluba branili su pripadnici mlađe generacije, pre svih Dejan Stojić i Ivan Mandić Ćima. Uz njih, tu su stalno ili sporadično bili i Nemanja Stojić, Miloš Trovač Spasojević, Zoran Pivić, Vladimir Zečević i drugi. Najviše uspeha, takođe u disciplini reli, klubu je doneo Ivan Mandić, koji je četiri puta zaposeo tron u najmanjoj klasi Šampionata, klasi “jugo 55”, poznatijem kao “mali N”. Za titule osvojene 2007, 2008, 2010 i 2011. godine, Ivan Mandić takođe zaslužuje to veliko priznanje, Zlatnu kacigu.
U teškim i turbulentnim vremenima za sport uopšte, kroz težak period je prolazio i klub, ali Višnjić i drugari se nikada nisu predavali. Nasuprot mnogim u međuvremenu ugašenim, ovaj klub je izborio ostanak u vrhu domaćeg automobilizma, a u poslednje dve sezone glavna uzdanica je Nenad Vićentić, najnovije otkrovenje “XM racing team”- a. Nakon neočekivano dobre debitantske sezone u klasi do 2.000 kubika, u modelu “renault clio Ragnotti”, Vićentić je 2016. godine, u tandem sa suvozačem Natašom Tunguz, dominantno osvojio titulu u klasi. Da stvar bude još lepša, Nataša Tunguz je sticajem okolnosti odnela i prvo mesto u generalnom plasmanu Šampionata Srbije za suvozače!